Consumatorul modern este dependent de tehnologie. El este obișnuit să caute detalii, prețuri, recenzii online în vederea realizării unei achiziții sau să găsească informații de contact, adresa magazinelor/ restaurantelor etc. pentru a le vizita ulterior. Astfel, firmele care aleg să fie absente din spațiul online sunt inexistente pentru consumatorul modern.

Posibilitatea de a efectua rezervări online, de a comunica cu un reprezentant al firmei direct de pe site fără a fi nevoit să trimită e-mail sau să contacteze telefonic reprezintă pentru consumator detalii care îi fac experiența plăcută.

Telefonul mobil este dispozitivul cel mai utilizat de consumatori. Găsirea informațiilor necesare, plasarea comenzilor, realizarea plăților, distribuirea conținutului online sunt doar câteva din activitățile practicate de consumatori zilnic.

Pentru anul 2018 marile agenții de publicitate au ca strategie crearea de conținut simplu și ușor de accesat de pe dispozitivele mobile pentru a maximiza potențialul oferit de comportamentul utilizatorilor.

Așadar, pentru ca un client să fie mulțumit este necesar ca el să găsească informațiile căutate și să aibă acces la acestea de pe orice dispozitiv.