Selectează o Pagină

Prezența online este o necesitate în această lume puternic digitalizată. Necesitatea decurge din comportamentul consumatorilor care preferă să caute informațiile despre produse/ servicii pe internet. Datele de contact, recenziile altor clienți, fotografiile reale sunt elementele cele mai importante pe care clienți le caută.

Ce este site-ul de prezentare?

Site-ul de prezentare al afacerii este ca o carte de vizită pe care o oferiți fiecărei persoane care se poate conecta la internet. De regulă, un astfel de site cuprinde informații despre istoricul afacerii, produsele comercializate sau serviciile prestate, recenziile clienților, punctele forte ale business-ului, formularul și datele de contact. Secțiunea blogului favorizează interacțiunea cu clienții și permite dezvoltarea unei comunități ce are ca interes produsele/serviciile prezentate.

De ce este important să aveți un site?

Informațiile prezente pe site sunt foarte ușor de răspândit și  pot fi accesate de pe orice dispozitiv. Deținerea unui site conferă business-ului un avantaj competitiv și vă poziționează mai sus în preferințele clienților. Ușurința în găsirea informațiilor și răspunsul prompt la eventualele solicitări fac experiența clientului una plăcută. Și așa cum știm deja, un client mulțumit vă recomandă și, mai mult, acum poate să prezinte site-ul dvs prietenilor/cunoscuților.

Căror tipuri de afaceri le este recomandat deținerea unui site web?

Indiferent de domeniul în care activați, prezența online este benefică. Dacă vorbim de comerț (cu haine, alimente, materiale de construcții, produse de curățenie etc.) este necesar ca publicul consumator să știe cu ce vă ocupați, care sunt produsele comercializate, unde este localizat magazinul, care este programul de funcționare, precum și alte date specifice fiecărui tip de afacere.

Dacă dețineți un restaurant, o cafenea, un hotel, o firmă de construcții sau un service auto este important să aveți o pagină web unde să fie prezentată afacerea, să fie încărcate fotografii care să ofere încredere clienților. Web site-ul este potrivit și pentru persoanele care realizează activități în domeniul medical sau a căror activitate vizează consultanța în diferite domenii(drept, contabilitate, arhitectură etc).

Nu există limitări date de natura serviciilor prestate sau a produselor comercializate, atât timp cât activitatea este prestată în condiții legale.

Site-ul de prezentare reprezintă un instrument de marketing și comunicare care permite dezvoltarea afacerii, în baza datelor care descriu comportamentul clienților. În funcție de direcția în care doriți să vă dezvoltați afacerea, există posibilitatea să integrați un magazin online, care să vă ajute la creșterea vânzărilor. Despre dezvoltarea unui magazin online revenim într-un articol viitor.

Distribuie acum!